2014 április 14. és 16. között a tavaszi témahét keretében a tanulók Magyarország jelentősebb tájegységeit dolgozták fel változatos formában, az iskolában rendelkezésre álló technikai háttér kihasználásával. A digitális tábla és tanulói laptopok segítségével látványos bemutatókat és plakátokat készítettek a gyerekek. A lehetséges feladatmegoldások egyikeként a gyerekek elkészíthették egy osztálykirándulás részletes programját, amelynek a helyszíne a választott tájegység. A másik lehetséges feldolgozási mód a kiválasztott országrész bemutatása volt adott szempontrendszer szerint, beleértve az élővilágot, a népszokásokat, a gasztronómiai sajátosságokat, az építészeti nevezetességeket és a történelmi múltat.
Az egésznapos iskola bevezetését célzó pályázatunk keretében az osztályok önismereti modulokat dolgoztak fel, amelyek változatos és játékos formában segítették a gyerekeket egyrészt önmaguk megismerésében, másrészt társas kapcsolataik reális értékelésében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
 
